Maatregelen & werkzaamheden

Maatregelen & werkzaamheden GOconnectIT

16 maart 2020

Voor GOconnectIT is de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers, klanten en leveranciers de hoogste prioriteit. Wij zullen met een aantal praktische maatregelen het risico op besmetting tot een minimum proberen te beperken en daarmee ook de continuïteit van onze bedrijfsvoering waarborgen. We realiseren ons dat het in deze tijd van crisis van cruciaal belang is dat we onze klanten daar waar mogelijk faciliteren om activiteiten voort te zetten:

  • Onze processen zijn flexibel geïmplementeerd, zodat onze medewerkers vanuit huis kunnen werken
  • De softwareproducten die wij leveren (en gebruiken) zijn cloudoplossingen, zodat deze overal ter wereld vanaf elke plek kunnen worden beheerd en ondersteund
  • Alle medewerkers van GOconnectIT blijven klanten servicen en beantwoorden graag eventuele vragen
  • Onze Servicedesk (0343 593 587) en het kantoor in Nieuwegein (0343 575 371) zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen. Uiteraard kun je ons ook mailen

GOconnectIT heeft uitgebreide online samenwerkingsmogelijkheden en faciliteiten waarmee medewerkers hun werk kunnen blijven doen en met klanten communiceren. Ons directie- en managementteam overlegt doorlopend om de situatie te beoordelen en hier adequaat op te reageren, zodat de continuïteit, veiligheid en gezondheid van alle betrokkenen gewaarborgd blijft.
 
Heb je aanvullende vragen en opmerkingen, aarzel dan niet om deze te stellen aan jouw contactpersoon. GOconnectIT wenst iedereen veel succes en gezondheid toe in deze uitdagende tijd.

Vragen of zorgen?

Neem contact op

Contact person photo
Karen van Delst +31343575371
Vorige item
Cookies?

Wij gebruiken cookies om het functioneren van onze website te verbeteren. De gegevens worden volledig anoniem verzameld.