Klic Aanvraag Service: eenvoudig Klic-meldingen doen in Klic Beheer

Klic Aanvraag Service

Klic Aanvraag Service

Met de Klic Aanvraag Service kun je eenvoudig een Klic-melding aanvragen vanaf desktop of tablet via de beheermodule Klic Beheer van de Klic Altijd en Overal Service. Door koppeling met het Kadaster kun je voortaan gewoon vanuit één systeem werken. Als de Klic-melding beschikbaar is, komt deze automatisch bij het juiste project en is in te zien met de Klic App door de betrokken veldmedewerker(s). Met de Klic Aanvraag Service wordt er minimaal 10 minuten per Klic bespaart.  Hartstikke fijn voor kantoormedewerkers die steeds meer onder (tijds)druk komen te staan! Wij ontzorgen bovendien volledig bij het activeren van de deze Service. Dit kost nog geen 30 minuten en training is niet nodig.

Voordelen

Alle voordelen op een rij

  • Tijdwinst; bespaar minimaal 10 minuten per Klic-melding
  • Eenvoudig vanuit één gebruiksvriendelijk systeem Klics aanvragen
  • Vooruit werken door uitgestelde aanvragen in te dienen
  • Herhaalaanvraag met één druk op de knop
  • Aanvragen vanaf desktop, smartphone of tablet aanvragen
  • In één keer klaar: het systeem handelt alles verder af
  • Eis Voorzorg controle
  • Iedereen kan overal de Klic aanvragen

    Klanten vertellen
    Blog

    Heijmans vertelt

    Klic Aanvraag Service

    De Klic Aanvraag Service is sinds 2017 als uitbreiding op de Klic Altijd en Overal Service beschikbaar en wordt inmiddels door het grootste deel van de klanten gebruikt. We spraken met René Frinks (Commercieel Manager) over de voordelen die het Heijmans biedt.
    Lees blogartikel
    Brochure

    Download brochure

    Contact

    Meer weten?

    Robin Mulder
    Accountmanager
    +31610338764

    Vraag demo aan
    Contact person
    Cookies?

    Wij gebruiken cookies om het functioneren van onze website te verbeteren. De gegevens worden volledig anoniem verzameld.