Heb je een vraag over een van onze softwareproducten? Onze medewerkers helpen je graag op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur. Neem contact op via servicedesk@goconnectit.nl of 085 773 3654
Als team willen we de beste support leveren aan de klant, graag zo efficiënt mogelijk door automatisering en goede instructies. Zo houden we tijd over voor nieuwe projecten!
Allert-Jan
Ik help graag collega's en klanten met alle ICT-problemen!
Henk
Ik ben verantwoordelijk voor de Servicedesk van ons label Swiss Knife, maar neem ook regelmatig de telefoon op voor de algemene Servicedesk.
Jürgen
GO InfraMaps maakt data van boven- en ondergrondse situaties zichtbaar met een kaartplatform en viewer. De viewer brengt verschillende soorten data in beeld. Oriëntatie-aanvragen of graafmeldingen, bodemdata, milieuverontreiniging, bomenkaart, BGT-BAG-kadastrale percelen, grondsoorten en meer.
GO InfraMapsVoor bedrijven die dagelijks tientallen graafacties uitvoeren (150+ klics per jaar) hebben we de Klic Altijd en Overal Service: van volledige automatische afhandeling van de aanvraag bij het Kadaster tot aan het raadplegen van de Klic in het veld en het vastleggen van preventiemaatregelen. Met de diverse modules helpen wij om graafschades te voorkomen en het proces efficiënt in te richten.
Meer over Klic Altijd en Overal ServiceGO MapForms (GMF) zorgt voor een verbeterd en versneld revisie- en aansluitproces. Door het digitaliseren van de werkmap wordt een stap gezet naar de automatisering van het werkproces en is het mogelijk om binnen 24 uur na aanleg de revisie voor ov, gas, water, elektra, cai en telecom op te leveren aan de opdrachtgever. Met de GMF App maakt de monteur op de put een geografische schets die in het GIS van de opdrachtgever geïmporteerd kan worden.
Meer over GO MapFormsVoor kleinere grondroerders (1-150 Klic-meldingen per jaar) is er Klic-app.nl. Via deze website vraag je via smartphone, tablet of desktop snel en eenvoudig een Klic-melding aan. Deze is vervolgens met 1 druk op de knop te bekijken (door 1 of meerdere ontvangers) met de Klic App (geen account nodig, wel mogelijk).
Meer over klic-app.nlGO WIBON zorgt voor de aansluiting van de ruwe data van netbeheerders op de centrale omgeving van het Kadaster. De ruwe data kan in elk gewenst dataformaat beschikbaar worden gesteld, waarna GO WIBON geheel geautomatiseerd en beveiligd de data ophaalt.
Meer over GO WIBONMet Appeee richt je op simpele ‘drag&drop’-wijze zelf je eigen app in. Je kan de app helemaal in eigen huisstijl creëren en gebruiken voor het verwerken van alle soorten data. Zonder te programmeren staat er in no-time een zelf gecreëerde app met eigen back-end omgeving voor op kantoor.
Meer over AppeeeGO InfraMaps maakt data van boven- en ondergrondse situaties zichtbaar met een kaartplatform en viewer. De viewer brengt verschillende soorten data in beeld. Oriëntatie-aanvragen of graafmeldingen, bodemdata, milieuverontreiniging, bomenkaart, BGT-BAG-kadastrale percelen, grondsoorten en meer.
GO InfraMapsVoor bedrijven die dagelijks tientallen graafacties uitvoeren (150+ klics per jaar) hebben we de Klic Altijd en Overal Service: van volledige automatische afhandeling van de aanvraag bij het Kadaster tot aan het raadplegen van de Klic in het veld en het vastleggen van preventiemaatregelen. Met de diverse modules helpen wij om graafschades te voorkomen en het proces efficiënt in te richten.
Meer over Klic Altijd en Overal ServiceGO MapForms (GMF) zorgt voor een verbeterd en versneld revisie- en aansluitproces. Door het digitaliseren van de werkmap wordt een stap gezet naar de automatisering van het werkproces en is het mogelijk om binnen 24 uur na aanleg de revisie voor ov, gas, water, elektra, cai en telecom op te leveren aan de opdrachtgever. Met de GMF App maakt de monteur op de put een geografische schets die in het GIS van de opdrachtgever geïmporteerd kan worden.
Meer over GO MapFormsVoor kleinere grondroerders (1-150 Klic-meldingen per jaar) is er Klic-app.nl. Via deze website vraag je via smartphone, tablet of desktop snel en eenvoudig een Klic-melding aan. Deze is vervolgens met 1 druk op de knop te bekijken (door 1 of meerdere ontvangers) met de Klic App (geen account nodig, wel mogelijk).
Meer over klic-app.nlGO WIBON zorgt voor de aansluiting van de ruwe data van netbeheerders op de centrale omgeving van het Kadaster. De ruwe data kan in elk gewenst dataformaat beschikbaar worden gesteld, waarna GO WIBON geheel geautomatiseerd en beveiligd de data ophaalt.
Meer over GO WIBONMet Appeee richt je op simpele ‘drag&drop’-wijze zelf je eigen app in. Je kan de app helemaal in eigen huisstijl creëren en gebruiken voor het verwerken van alle soorten data. Zonder te programmeren staat er in no-time een zelf gecreëerde app met eigen back-end omgeving voor op kantoor.
Meer over AppeeeWist je dat we ook trainingen hebben? De GO Academy biedt korte cursussen van een dagdeel rond het thema kabels en leidingen. Onze trainers hebben jarenlange ervaring en hanteren een kwalitatieve en resultaatgerichte aanpak. Het werkveld van deelnemers staat altijd centraal. Kennis en vaardigheden kunnen meteen toegepast worden.