Img 0167 2

Servicedeskmedewerker

Klik op onderstaande button om te solliciteren of vul het formulier in onderaan de pagina. 

> Direct solliciteren

Let op: voor deze functie is goede beheersing van de Nederlandse taal een vereiste. Please note: mastering the Dutch language is mandatory.

Als Servicedeskmedewerker ben je bereid een stapje extra te doen voor een blije klant. Je verzorgt de eerstelijns support en bent het eerste aanspreekpunt en het visitekaartje van de organisatie. Je ontvangt verschillende telefoontjes en mailtjes van klanten met vragen over onze softwareproducten. Je registreert deze vragen in ons ticketsysteem en beantwoordt ze per mail of telefonisch. Je weet verbanden te leggen tussen de vragen en als je commerciële kansen signaleert, zet je die door naar de sales collega’s. Je vindt het leuk om de handen uit de mouwen te steken en je zoekt altijd de beste oplossing voor de klant.

Ambitie en jezelf ontwikkelen?

Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Binnen de organisatie is er veel ruimte voor opleiding. Je kan daarvoor gebruik maken van onze LOCATIQS Academy. Bovendien is er alle ruimte voor jouw initiatief en we waarderen het als je meedenkt en je ideeën aandraagt. Dat kan gaan om commerciële kansen, je persoonlijke ontwikkeling of om een gezellig uitje. We hebben een professionele houding en er wordt hard en met enthousiasme gewerkt en er is daarbij ook altijd tijd voor een geintje.


Wat wij bieden

  • 28 vakantiedagen

    en de mogelijkheid om bij te kopen
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden

    zoals pensioensregeling en opleidingsbudget
  • Bonus

  • Salaris van € 2.500 tot € 3.500

    afhankelijk van je ervaring
  • Veel ruimte voor jouw initiatief en inbreng

  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling

  • Een leuk team en begeleiding in je carrière

  • Mogelijkheid om thuis te werken

Jouw ervaring

  • Tenminste 1 jaar ervaring op een Servicedesk, bij voorkeur bij een software organisatie
  • Affiniteit met software en kennis van het softwareontwikkelproces
  • Kennis van Jira is een pré
  • Als je goed Duits en Engels spreekt, is dat mooi meegenomen

Herken jij jezelf hierin?

  • MBO+/HBO werk-denk niveau
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Resultaat-, klant-, oplossings- en kwaliteitsgericht
  • Pro-actieve instelling
  • Teamspeler (met elkaar kom je verder, toch?)
  • Stressbestendig (je houdt het hoofd koel bij een storing)

Werken bij GOconnectIT?

GOconnectIT is een groeiend bedrijf dat zich richt op de kabel- en leidingenbranche en geo-IT. We bieden innovatieve, specialistische ICT-oplossingen voor de infra-wereld. Daarnaast zijn we dé specialist in het begeleiden van verleggingstrajecten kabels en leidingen.

GOconnectIT is onderdeel van de LOCATIQS Group. Een krachtige combinatie van toonaangevende bedrijven in de Geo-ICT, bestaande uit Geodan en GOconnectIT. Met kantoren in Nieuwegein, Amsterdam, Den Bosch en Almelo en met bijna 250 medewerkers zijn we een toonaangevende groep in het domein van location intelligence, in binnen- en buitenland! Niet alleen de LOCATIQS Group groeit, ook jij kan jezelf volop ontwikkelen. Kom maar op met die goede ideeën dus!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

Vivienne Kohsiek

Meer weten?

Vivienne

Is dit echt wat voor jou? Neem contact op of solliciteer

Solliciteren

 

Solliciteer

* Bij het invullen van dit formulier ga je akkoord met het verwerken van je gegevens. Voor meer informatie zie ons privacy statement (www.goconnectit.nl/sollicitatie/privacy-statement-sollicitanten/)