GOconnectIT biedt digitale oplossingen ter ondersteuning van het gehele Klic-proces, in België bekend als KLIP. Ons doel? Het voorkomen van graafschade. Van de volledige automatische afhandeling van de aanvraag bij het Kadaster, tot aan het raadplegen van de Klic in het veld en het vastleggen van preventiemaatregelen. Met een toegankelijk, modulair opgebouwde oplossing helpen we u om het proces efficiënter in te richten. Van het eenvoudig en beter raadplegen van Klic data, tot aan het bekijken van plantekeningen in combinatie met de Klic en het kunnen sturen op gedrag op basis van data. Hiermee bespaart u kosten en tijd, zowel op kantoor als in het veld.
Klic Beheer geeft een overzicht van alle projecten en Klic-meldingen. U kunt Klic-meldingen toewijzen aan veldmedewerkers, die zij (op de werf) kunnen raadplegen met de Klic App op smartphone en tablet. Ook voldoet u hiermee aan de wetgeving. Klic Beheer zorgt voor:
De Klic App is een gebruikersvriendelijke Klic viewer voor smartphone en tablet (Android, iOs, Windows) met een aantal handige functionaliteiten, waardoor de Klic-melding eenvoudig te bekijken is. Met de Klic App hebben gebruikers altijd alle relevante documentatie bij de hand en voldoen zij aan wettelijke verplichtingen, zonder papierwinkel. Dit help om graafschade te voorkomen. Met de Klic App kunt u onder andere:
Met de Klic Aanvraag Service (KAS) vraagt u eenvoudig een Klic-melding aan in Klic Beheer
en wijst deze direct toe aan de desbetreffende veldmedewerker(s). Zo hoeft u niet in te loggen in verschillende systemen, wel zo gemakkelijk. Zodra de Klic-melding beschikbaar is, komt deze automatisch bij het juiste project in Klic Beheer en is deze te openen met de Klic App door de geselecteerde medewerkers. Met KAS kunt u:
Technici in het veld kunnen met de Klic App proefsleuven, afwijkende situaties, foto’s en
graafschades eenvoudig registreren. Ook houdt de App bij waar de technicus
heeft gelopen en hoe vaak de Klic is bekeken. De service genereert automatisch preventierapporten. Hiermee staat u sterker bij het afhandelen van schades en kunt u zorgvuldig graven aantoonbaar maken richting opdrachtgevers. Met de Preventie Service kunt u:
Via Klic Beheer kunt u een AutoCAD-tekening toevoegen aan Klic-meldingen. Deze extra themalaag kan met de Klic App worden bekeken over de Klic-melding.
Bekijk de videoU kunt de Klic Altijd en Overal Service koppelen met een ERP of Werkorder Management Systeem middels de Connector (API/koppelplatform). Dit maakt een volledig geautomatiseerd proces mogelijk bij bijvoorbeeld huisaansluitingen.
Klic Beheer geeft een overzicht van alle projecten en Klic-meldingen. U kunt Klic-meldingen toewijzen aan veldmedewerkers, die zij (op de werf) kunnen raadplegen met de Klic App op smartphone en tablet. Ook voldoet u hiermee aan de wetgeving. Klic Beheer zorgt voor:
De Klic App is een gebruikersvriendelijke Klic viewer voor smartphone en tablet (Android, iOs, Windows) met een aantal handige functionaliteiten, waardoor de Klic-melding eenvoudig te bekijken is. Met de Klic App hebben gebruikers altijd alle relevante documentatie bij de hand en voldoen zij aan wettelijke verplichtingen, zonder papierwinkel. Dit help om graafschade te voorkomen. Met de Klic App kunt u onder andere:
Met de Klic Aanvraag Service (KAS) vraagt u eenvoudig een Klic-melding aan in Klic Beheer
en wijst deze direct toe aan de desbetreffende veldmedewerker(s). Zo hoeft u niet in te loggen in verschillende systemen, wel zo gemakkelijk. Zodra de Klic-melding beschikbaar is, komt deze automatisch bij het juiste project in Klic Beheer en is deze te openen met de Klic App door de geselecteerde medewerkers. Met KAS kunt u:
Technici in het veld kunnen met de Klic App proefsleuven, afwijkende situaties, foto’s en
graafschades eenvoudig registreren. Ook houdt de App bij waar de technicus
heeft gelopen en hoe vaak de Klic is bekeken. De service genereert automatisch preventierapporten. Hiermee staat u sterker bij het afhandelen van schades en kunt u zorgvuldig graven aantoonbaar maken richting opdrachtgevers. Met de Preventie Service kunt u:
Via Klic Beheer kunt u een AutoCAD-tekening toevoegen aan Klic-meldingen. Deze extra themalaag kan met de Klic App worden bekeken over de Klic-melding.
Bekijk de videoU kunt de Klic Altijd en Overal Service koppelen met een ERP of Werkorder Management Systeem middels de Connector (API/koppelplatform). Dit maakt een volledig geautomatiseerd proces mogelijk bij bijvoorbeeld huisaansluitingen.
Ik vind het programma goed werken, als ik hulp nodig heb kan ik bellen en is er iemand die me verder helpt. Het programma is ook voor de mensen buiten in het veld goed te begrijpen. Dat is heel belangrijk.
Corine Hoogenboom - Werkvoorbereider
GOconnectIT is een betrouwbare en flexibele leverancier met veel kennis en de Klic Altijd en Overal Service is een goed werkend en praktisch product.
Wilco Kik - Senior Projectorganisator
GOconnectIT is altijd vlug bereikbaar als er issues zijn en wij worden als klant erg van zorgen ontslagen. Bovendien ontvangen wij nuttige informatie als er nieuwe modules zijn. Wat betreft het graafproces bespaart het veel kosten en maakt het werk efficiënter. Ook het doen van een Klic-melding gaat nu vlugger dan voordat wij de tool gebruikten.
Andrew ten Broek - Projectleader Informatics
De Klic Altijd en Overal Service is mooi product voor zowel het aanvragen van de KLIC als het ontsluiten van de data. Onze machinisten en werkvoorbereiders zijn uitermate tevreden. Wat wil men nog meer? Het kunnen toevoegen van een 'eigen bijlage' werkt perfect, waardoor de machinist alles bij de hand heeft. Geen geprint meer, dit scheelt aanzienlijk in tijd en papier.
H. Wilting - Waterschap Hunze en Aa's